26mrt

75 jaar vrijheid Den Haag

Wat is 75 jaar vrijheid Den Haag en wat is de rol van ensanne? In 2020 viert Nederland 75 jaar bevrijding. Ook in Den Haag wordt daar uitgebreid bij stil gestaan met bijzondere herdenkingen, vieringen en evenementen. In het project/communicatieplan van 75 jaar Vrijheid zijn meerdere contentambities omschreven. Binnen het projectteam 75 jaar vrijheid ontbreekt [...]
26mrt

Zuiderstrandtheater

Wat was de hulpvraag? In 2021 verhuist het Zuiderstrandtheater terug naar het centrum van Den Haag om samen met Koninklijk Conservatorium, Residentie Orkest en Nederlands Dans Theater intrek te nemen in Amare. Dit nieuwe theater aan het Spui moet een ‘huis voor heel Den Haag’ zijn. In 2019 en 2020 presenteert Zuiderstrandtheater daarom een reeks [...]
26mrt

Zweeds Familiekerstfeest / HNT & Filmhuis Den Haag

Wat is Zweeds familiekerstfeest? Op zaterdag 14 december organiseerde de Spuiplein Programmering een Zweeds Familiekerstfeest. Het programma bestond uit voorstellingen van de Gebroeders leeuwenhart, Voorleesverhalen, winterse films en omlijst met kinderactiviteiten, hapjes, drankjes en decoratie. Voor de organisatie werd een projectteam opgezet met vertegenwoordigers van de Spuiplein partners (HNT, Filmhuis, Bibliotheek) Wat doe ik hier?  [...]
26mrt

Dutch Greenhouse Delta

Wat is Dutch Greenhouse Delta? Dutch Greenhouse Delta is opgericht om de Nederlandse glastuinbouwbouwsector wereldwijd als cluster te vermarkten. De stichting heeft daarbij een focus op grootschalige complexe projecten en vraagstukken over voedsel en sierteelt in de groeiende megasteden. In 2019 waren 20 glastuinbouwbedrijven en de brancheorganisaties AVAG en LTO Glaskracht met hun leden aangesloten die een allen bijdrage leveren [...]
26mrt

Jacques Senf Prijs

Wat doe ik hier?  Op 27 september 2019 werd de 2e Jacques Senf Prijs uitgereikt aan een Haagse culturele ondernemer. De uitreiking vond plaats voor aanvang van een voorstelling in Theater Diligentia. De jury koos de winnaar en stelde een geldprijs van €12.500 beschikbaar. Wat was de hulpvraag? Hoe kunnen we meer publiciteit genereren voor [...]
26mrt

Club Lourdes

Wat is Club Lourdes? Van zaterdag 19 oktober t/m zondag 10 november 2019 en zondag 9 februari t/m zaterdag 7 maart 2020 was de Lourdeskerk op Scheveningen opnieuw het toneel van Club Lourdes aan zee. Verbluffende magie, familiecircus en intieme optredens wisselden elkaar af in een tijdelijke clubsetting én waren slechts vier weken per keer [...]
02jun

Erfgoed Gelderland / Erfgoedfestival

Wat doe ik hier?  Voor Erfgoed Gelderland heb ik de deelnemers en organisatoren van Erfgoedfestival getraind op het gebied van social media en vloggen. Daarnaast organiseerde ik in aanloop naar Erfgoedfestival een 'previewtrip' voor bloggers en journalisten. Tijdens het festival heb ik ook bloggers aan programma-onderdelen gekopppeld. Wat is Erfgoedfestival? Van 23 mei t/m 22 [...]
03mrt

Winterswijk Marketing

Wat was de hulpvraag? Content van influencers waaronder bloggers, Instagrammers en vloggers wordt door consumenten vertrouwd en brengt organisaties echte verhalen. Op jullie verzoek stuur ik hierbij, na ons recente overleg een offerte voor de blogcampagne in het voorjaar. Aan ensanne werd gevraagd om 5 tot 8 bloggers te selecteren die in juni naar Winterswijk [...]
City Marketing Amersfoort ensanne
30jan

Citymarketing Regio Amersfoort

Wat doe ik hier?  Voor Citymarketing Regio Amersfoort is het belangrijk dat de stad meer naamsbekendheid krijgt onder de Duitste bevolking. Focus van de activiteiten ligt hierbij op marketing- en promotiecampagnes op gebied van toerisme, recreatie en cultuur, waarbij sociale media en interactie een grote rol spelen. Wat is Citymarketing Regio Amersfoort? De Stichting Citymarketing Regio [...]
13sep

Connect Limburg

Connect Limburg is een initiatief van de Provincie Limburg. De doelstelling van Connect Limburg is het internationaal vergroten van de reputatie en naamsbekendheid van Limburg om talent, investeerders en toeristen langdurig te binden aan de regio. Connect Limburg wil graag de branding van Limburg met online PR versterken. Dit wil het bedrijf realiseren met behulp van internationale influencers (vloggers, bloggers en Instagrammers). Omdat influencermarketing nieuw is voor de organisatie werkt ensanne mee aan de selectie van de influencers, de ontwikkeling van het programma en de begeleiding.