02jun

Erfgoed Gelderland / Erfgoedfestival

Wat doe ik hier?  Voor Erfgoed Gelderland heb ik de deelnemers en organisatoren van Erfgoedfestival getraind op het gebied van social media en vloggen. Daarnaast organiseerde ik in aanloop naar Erfgoedfestival een 'previewtrip' voor bloggers en journalisten. Tijdens het festival heb ik ook bloggers aan programma-onderdelen gekopppeld. Wat is Erfgoedfestival? Van 23 mei t/m 22 [...]
City Marketing Amersfoort ensanne
30jan

Citymarketing Regio Amersfoort

Wat doe ik hier?  Voor Citymarketing Regio Amersfoort is het belangrijk dat de stad meer naamsbekendheid krijgt onder de Duitste bevolking. Focus van de activiteiten ligt hierbij op marketing- en promotiecampagnes op gebied van toerisme, recreatie en cultuur, waarbij sociale media en interactie een grote rol spelen. Wat is Citymarketing Regio Amersfoort? De Stichting Citymarketing Regio [...]
13sep

Connect Limburg

Connect Limburg is een initiatief van de Provincie Limburg. De doelstelling van Connect Limburg is het internationaal vergroten van de reputatie en naamsbekendheid van Limburg om talent, investeerders en toeristen langdurig te binden aan de regio. Connect Limburg wil graag de branding van Limburg met online PR versterken. Dit wil het bedrijf realiseren met behulp van internationale influencers (vloggers, bloggers en Instagrammers). Omdat influencermarketing nieuw is voor de organisatie werkt ensanne mee aan de selectie van de influencers, de ontwikkeling van het programma en de begeleiding.

Gelderse Streken
13sep

Gelderse streken

Gelderse Streken is een gezamenlijke campagne in opdracht van Toerisme Gelderland, de toeristische marketingorganisatie waarin de vier Gelderse regio’s (Veluwe, Achterhoek, regio Arnhem Nijmegen en Rivierenland) samenwerken. Het project heeft als doel om de naamsbekendheid te vergroten van de vier toeristische regio’s. De multimediale campagne ‘Gelderland levert je mooie streken’ loopt sinds 2011. In 2015 verkende blogster Mirre Oost gedurende 100 dagen per fiets de provincie. Dit heeft een enorme aanzet voor contentmarketing gedaan. In 2016 is de wens om contentmarketing naar het volgende niveau te brengen.

13sep

Liberation Route Europe

Liberation Route Europe was opzoek naar een online marketeer die de organisatie kon adviseren bij de online marketing en de werkzaamheden kon aansturen en uitvoeren. Dit omvatte de herontwikkeling van website en app, virtual reality app, online monitoring, een bloggerstrip, e-mail nieuwsbrieven, social media en andere online presentaties.

12sep

Visit Arnhem [RBT KAN]

Convention Bureau Gelderland is onderdeel van RBT KAN, Apeldoorn Congresstad en Visit Veluwe en promoot Gelderland als bestemming voor zakelijke- en feestelijke evenementen. In samenwerking met de Arnhemse hotels wilde RBT KAN een zestal bloggers uit Nederland, Duitsland en België te gast hebben in de stad om meer exposure te verkrijgen.

corendon
12sep

Corendon Hotels & Resorts

Corendon Hotels & Resorts is in 2014 begonnen en is onderdeel van de Corendon Group. Corendon Hotels & Resorts richt zich op de ontwikkeling van vakantiebestemmingen en innovatieve hotels in Europese hoofdsteden. Corendon Hotels & Resorts had de behoefte aan een content marketeer die de websites van de hotels verder ontwikkelde. De marketingstrategie bevatte onder meer tekst- en beeldredactie en SEO-optimalisatie.

12sep

Vakantieboulevard.nl

Vakantieboulevard.nl is een nieuwste reisinspiratieplatform boordevol specialistische reisaanbieders. Op het platform vind je originele groeps-, solo- en nichereizen gerangschikt in overzichtelijke winkelstraten. Vakantieboulevard zocht een community manager met een uitgebreid bloggersnetwerk, die tevens hun online blogambities kon opzetten en uitvoeren. ensanne heeft samen met Vakantieboulevard de blog- en social media strategie opgezet én uitgevoerd. Hiervoor heeft Sanne een bloggersnetwerk opgezet en diende ze als eerste aanspreekpunt bij de werving en selectie van bloggers.