Slag Vlugtenburg
Wat doe ik hier?
In opdracht van de ondernemers van Slag Vlugtenburg (‘s-Gravenzande) ontwikkelde ensanne een campagne om het onbekende plekje als Nederlandse vakantiebestemming bekender te maken. Onder de slogan ‘Ontsnap, Ontspan’ ontwikkelde we een gezamenlijke video, identiteit en online campagne.
Wat is Slag Vlugtenburg?
Slag Vlugtenburg is een ongerepte plek waar je in alle rust vakantie viert. Een klein paradijs. Puur en onontdekt. Laidbackgevoel viert hier hoogtij, samen met op en top genieten. Dat héhé eindelijk gevoel. Rust. Een lege agenda. Geen prikkels. Doen waar je zin in hebt. Zon, zee, zand. Surfen, yoga of hardlopen? Smakelijk eten, iedere dag ergens anders! Omringd met de natuur van Nationaal Park de Hollandse Duinen. Je reisbestemming voor volgende vakantie: ’s-Gravenzande aan zee!
Wat was de hulpvraag?
Hoe kunnen we ons slag op de kaart zetten bij de Nederlandse vakantieganger?
Wat was de oplossing?
Onbekend maakt onbemind dus kozen we voor een video productie met een identificeerbaar gezin die vakantie viert op het slag. Alle deelnemende ondernemers komen voorbij maar er is ook een goed beeld van wat vakantie kan zijn. De video is gepromoot via social media (facebook & instagram) waar gezamenlijke kanalen voor zijn opgezet. Ook is een identiteit gemaakt met eigen website en zijn advertorials bij ondernemers uitgezet. Via Google Ads is de website bovendien gepusht.
Met wie werkte ensanne samen?
WestCountry media maakte de video, Ilse de Wilde figureerde met haar gezin, Sander Rast maakte de vormgeving en website, Jouw Online Marketeer verrichte de online advertenties.