Wat is Club Lourdes?

Van zaterdag 19 oktober t/m zondag 10 november 2019 en zondag 9 februari t/m zaterdag 7 maart 2020 was de Lourdeskerk op Scheveningen opnieuw het toneel van Club Lourdes aan zee. Verbluffende magie, familiecircus en intieme optredens wisselden elkaar af in een tijdelijke clubsetting én waren slechts vier weken per keer te zien. De bonte verzameling van performers brachten je een sprankelende ode aan het authentieke variété!

Wat doe ik hier? 

ensanne was verantwoordelijk voor de Content, PR en Marketing van de voorstellingen. Het doel was uiteindelijk om zoveel mogelijk kaarten te verkopen en daarnaast het concept van Club Lourdes bekend te maken. Voor deze producties was samenwerken key. Ik werkte samen met de bespelers, programmapartners en natuurlijk Zuiderstrandtheater.

Wat was de hulpvraag?
Kun je een marketingaanpak maken voor Club Lourdes en deze uitvoeren?

Wat was het resultaat?
Zo’n 4500 bezoekers kwamen naar de voorstellingen in de Lourdeskerk. De totale mediawaarde van printpublicaties was zo’n €15.000,-. Het social media bereik was circa 760.000 personen. Ruim 10.000 personen bekeken de video’s.

  • Klant: Club Lourdes (Zuiderstrandtheater)
  • Periode: juli 2019 – maart 2020
  • URL: www.clublourdes.nl

Heeft jouw project ook begeleiding nodig?

Natuurlijk kunnen we jouw project ook begeleiden en uitvoeren!