16nov

Welkom terug in NL

Wat is Welkom terug in NL? De promotiecampagne Welkom terug in Nederland was een co-creatieproject van zelfstandige marketing- en communicatieprofessionals die allen actief zijn in de toerisme-, recreatie- en gastvrijheidssector. Het idee voor de campagne ontstond eind maart 2020, waarna in korte tijd diverse specialisten aanhaakten om hun expertise en ervaring vrijwillig en belangeloos in [...]
16nov

Slag Vlugtenburg

Wat doe ik hier?  In opdracht van de ondernemers van Slag Vlugtenburg ('s-Gravenzande) ontwikkelde ensanne een campagne om het onbekende plekje als Nederlandse vakantiebestemming bekender te maken. Onder de slogan 'Ontsnap, Ontspan' ontwikkelde we een gezamenlijke video, identiteit en online campagne. Wat is Slag Vlugtenburg? Slag Vlugtenburg is een ongerepte plek waar je in alle [...]
26mrt

75 jaar vrijheid Den Haag

Wat is 75 jaar vrijheid Den Haag en wat is de rol van ensanne? In 2020 viert Nederland 75 jaar bevrijding. Ook in Den Haag wordt daar uitgebreid bij stil gestaan met bijzondere herdenkingen, vieringen en evenementen. In het project/communicatieplan van 75 jaar Vrijheid zijn meerdere contentambities omschreven. Binnen het projectteam 75 jaar vrijheid ontbreekt [...]
26mrt

Dutch Greenhouse Delta

Wat is Dutch Greenhouse Delta? Dutch Greenhouse Delta is opgericht om de Nederlandse glastuinbouwbouwsector wereldwijd als cluster te vermarkten. De stichting heeft daarbij een focus op grootschalige complexe projecten en vraagstukken over voedsel en sierteelt in de groeiende megasteden. In 2019 waren 20 glastuinbouwbedrijven en de brancheorganisaties AVAG en LTO Glaskracht met hun leden aangesloten die een allen bijdrage leveren [...]
26mrt

Have a Pico

Wat doe ik hier?  Ik ondersteun Have a Pico met strategisch advies voor e-mail marketing, social media, advertising, optimalisatie en inkoopbeleid. Wat is Have a Pico? Have a Pico is een verrassend leuke webshop voor fashion accessoires voor haar én hem. Wat was de hulpvraag? Kun je meedenken hoe ik meer uit email nieuwsbrieven en [...]
13sep

Convention Bureau Gelderland

Convention Bureau Gelderland is onderdeel van RBT KAN, Apeldoorn Congresstad en Visit Veluwe en promoot Gelderland als bestemming voor zakelijke- en feestelijke evenementen. De vraag aan ensanne was om een plan te creëren voor de realisatie van de nieuwe website en bijbehorende online marketing.

13sep

Liberation Route Europe

Liberation Route Europe was opzoek naar een online marketeer die de organisatie kon adviseren bij de online marketing en de werkzaamheden kon aansturen en uitvoeren. Dit omvatte de herontwikkeling van website en app, virtual reality app, online monitoring, een bloggerstrip, e-mail nieuwsbrieven, social media en andere online presentaties.

12sep

Vakantieboulevard.nl

Vakantieboulevard.nl is een nieuwste reisinspiratieplatform boordevol specialistische reisaanbieders. Op het platform vind je originele groeps-, solo- en nichereizen gerangschikt in overzichtelijke winkelstraten. Vakantieboulevard zocht een community manager met een uitgebreid bloggersnetwerk, die tevens hun online blogambities kon opzetten en uitvoeren. ensanne heeft samen met Vakantieboulevard de blog- en social media strategie opgezet én uitgevoerd. Hiervoor heeft Sanne een bloggersnetwerk opgezet en diende ze als eerste aanspreekpunt bij de werving en selectie van bloggers.