Must Read ensanne
26mei

Must Read #18

Wil je weer even bijgepraat worden over de ontwikkelingen op het web? Lees onze must read om bij te blijven!

  • BuzzFeed advertising

BuzzFeed heeft het potentieel om de media en reclame-industrie te transformeren, bekijk hier wat zij met hun advertising kunnen bereiken.

Lees het artikel


  • Facebook eet het internet op

Facebook heeft de vier grootste sociale netwerken van de wereld al in haar zak: Facebook, Messenger, Instagram en Whatsapp. De grootste wens is dat we allemaal op Facebook blijven. Dat hek van Facebook bestaat vooral uit meer commercie- en conversiemogelijkheden en meer content op het eigen platform. Ze verzinnen steeds meer nieuwe features zodat je eigenlijk geen ander sociaal netwerk meer hoeft te gebruiken dan Facebook. Je kunt allerlei soorten video’s vinden dus YouTube wordt onnodig, het groeit en het groeit en eet langzaam het internet op.

Lees het artikel


  • LinkedIn gaat op Facebook lijken

LinkedIn heeft deze week hun eigen vorm van ‘instant articles’ gelanceerd. Dat is vreemd, aangezien dit echt een feature voor Facebook is. Het is een erg goede zet voor merken die weten waar ze mee bezig zijn maar hoe is het voor uitgevers?

Lees het artikel


  • Achter de schermen bij het bloggen

Content marketing is uitgegroeid tot meer dan alleen een trend. Het is duidelijk dat merken zelf een uitgeverij kunnen worden door wat voor content zij met hun publiek delen. Iedereen kan content creeren. Bedrijven concurreren met elkaar door middel van verhalen, ze moeten zijn waar hun publiek is en content creeren voor het netwerk dat gebruikt wordt. Lees hier het interessante verhaal achter content marktteers.

Lees het artikel


  • Mobiele transacties in 2016

De reisindustrie heeft het voortdurend over mobiel boeken. Onderzoek toont aan dat veel consumenten nog niet zover zijn. Ze zoeken alles mobiel op, maar als het op het koopproces aankomt kiezen zij liever voor de oude manier. Hoe zal dat op den duur verder gaan?

Lees het artikel


  • Gedragsintenties bij online aankopen

Reisorganisaties weten een hoop van hun klanten, ze hebben enorm veel data van wat hun klanten doen en wat zij van een reis verwachten. Veel bedrijven vinden het moeilijk om hier iets mee te doen, maar je kunt deze data goed gebruiken om ze tot een aankoop te verleiden.

Lees het artikel

OVER DE SCHRIJVER

Dianne de Kievit
Dianne struint iedere week het wereldwijde web af om ons op de hoogte te houden van de MUST READ artikelen. Dianne werkt als stagiaire bij ensanne.

Laat een bericht achter