Er bestaan geen domme vragen...

Vraag en antwoord

Zijn er sommige dingen nog niet helemaal duidelijk? Misschien staat je vraag hieronder en is je vraag beantwoord. Indien je nog geen antwoord hebt gevonden of je wilt meer weten, neem dan even contact met ons op!

Het versturen van een maandelijkse nieuwsbrief is één. Maar hoe zet je e-mail optimaal in om er een echte online marketing tool van te maken? Het vergroten van je database en verhogen van de frequentie lijken de beste opties. Maar er zijn talloze andere optimalisaties te doen waar we je graag bij adviseren.

Het versturen van een maandelijkse nieuwsbrief is één. Maar hoe zet je e-mail optimaal in om er een echte online marketing tool van te maken? Het vergroten van je database en verhogen van de frequentie lijken de beste opties. Maar er zijn talloze andere optimalisaties te doen waar we je graag bij adviseren.

Foto’s, videos, blogs van gasten, bezoekers en klanten zijn vooral authentiek. Die wil je graag natuurlijk gebruiken bij je marketing. Maar hoe doe je dat legaal? En welke platforms kun je hierbij gebruiken? We adviseren je graag

Dat reviews van anderen ons koopgedrag beïnvloeden is duidelijk. Hoe kun je hier als bedrijf nog een twist aan geven? Door te reageren! Op zowel positieve als negatieve reviews. Hoe je dit moet aanpakken? We helpen je hier graag mee!

Om goed te scoren in Google is up-to-date content één van de belangrijkste factoren. En dat is niet alleen de nieuwspagina. Structureel moet je dus alle content van je site updaten. Hoe pak je dit aan als je een klein webteam hebt en veel andere prioriteiten? En welke musts moet je dan als update zeker doen? We maken graag samen met jou een plan.

Facebook, Twitter, LinkedIn, GooglePlus, Pinterest, Instagram… het aantal kanalen blijft groeien. Maar welk kanaal kies je voor je bedrijf? Welk kanaal gebruikt je doelgroep? Hoe creëer je interactie? Op al deze vragen geven we je graag antwoord en advies.

Een nieuwe website, webshop of app maken maar ook lanceren vergt veel tijd. Je hebt contact met programmeurs, designers en vooral ook de mensen die de content maken. Ga je een nieuwe website lanceren? Dan moet je oude content – ook al je foto’s! – gemigreerd worden en daarbij geüpdatet en herschreven worden. Een tijdrovende en vaak ‘vervelend’ klusje. Zullen we dit samen aanpakken?

WordPress heeft prachtige functionaliteiten en hoe meer plugins je installeert, des temeer mogelijkheden er zijn. Hoe kunnen mijn content managers gebruik maken van het 404 logboek, zelf formulieren bouwen of meer doen met Meta discriptions? maar ook: hoe richt ik mijn media bibliotheek in. We verzorgen graag een training.

Door samen te kijken naar de beoogde doelstellingen en doelgroep maken we in overleg met jullie een online marketingplan. Dit kan een mix zijn van Google Adwords, Facebook Adwords, samenwerking met bloggers of allerlei andere online presentaties.

Wearables, Internet of things, Disruptive innovation, Beacons, Big data, gamification, user generated content, drones…. wat een termen he? Eén ding is zeker, het gaat ons werk beïnvloeden! We leggen jullie graag uit wat de mogelijkheden zijn en denk met jullie mee hoe jullie bedrijf hierop kan inspelen.

r zijn naast SEO geoptimaliseerde zoekwoordpagina’s nog wel 12 andere factoren te bedenken die óók in orde moeten zijn voor Google. Dit is deels ook technisch en een kwestie van geluk maar ook autoriteit, verwijzende links, regelmatige updates, social media spelen een grote rol. Laten we samen een plan van aanpak maken voor jullie site.

  • Content management websites
  • Blog implementatie
  • Social Media management: o.a. beheren van social media kanalen en het maken van je contentplanning
  • Online reputatie monitoren & reageren op reviews
  • SEO optimalisatie
  • Affiliatie marketing
  • Bloggers samenwerking opzetten
  • Instawalks/meet-up organiseren
  • Video productie begeleiden
  • E-mail nieuwsbrieven maken
  • Data-analyse website
  • Conversie optimalisatie website
  • E-mail marketing
  • App ontwikkeling
  • Live social media en/of blogverslag van je evenement
  • Online marketing plan maken
  • Trend analyse voor uw organisatie of productgroep
  • Training/coaching voor één van de bovenstaande